07.11.18 Р. відбувся семінар практичних психологів та соціальних педагогів закладів дошкільної освіти району
Сучасні підходи
до організації корекційної-розвиткової роботи з дітьми дошкільного віку,
що мають затримку психічного розвитку.
Діти із затримкою психічного розвитку становлять найчисленнішу групу серед тих, які потребують спеціальної допомоги у процесі навчання та соціально-трудової адаптації. Вони значною мірою визначають контингент учнів,особливо початкової школи, які стійко не встигають у навчанні. Тому своєчасна корекція цієї специфіки в розвитку дітей є не лише розв'язанням проблеми шкільного невстигання, але і запобіганням правопорушень учнів, схильними до девіантної поведінки.
Саме порушення психічного розвитку особливо виразно виявляються в дошкільному віці і може перешкоджати вчасному і повноцінному формуванню мислення та мовлення. Починати проводити корекційно-розвивальну роботу потрібно ще з дошкільного віку, саме тоді можливо багато хто з цих дітей зможуть успішно навчатися в загальноосвітній школі.
Успішним досвідом у цій роботі поділилися практичний психолог дошкільного навчального закладу «ТЕРЕМОЧОК» Вишневої міської ради КИСІЛЬ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА в рамках засідання методичного об’єднання практичних психологів та соціальних педагогів закладів дошкільної освіти району. Кількість діток, що мають затримку психічного розвитку щороку більшає. У нинішньому році їх 32 дошкільнят, які вимагають підвищеної психологічної та педагогічної корекції.
Коментарi